Scădere considerabilă a veniturilor din onlineClientul a sesizat în 2015 creșterea traficului mobil și a hotărât redesignn-ul complet al site-ului pentru a fi "mobile friendly". Departamentul intern al clientului s-a descurcat inițial destul de bine, rulând încă de la început, respectiv din 2005, reclama online Google Ads.Datorita creșterii complexității Google AdWords și a competiției, performanța si veniturile au scăzut considerabil.
In 2015 clientul a decis și externalizarea serviciilor de Google AdWords și optimizare SEO catre o
agentie Google Ads (AdWords).
Trebuie sa subliniem ca domeniul ospitalitătii este super competitiv, fiind dominat de doar câteva corporatii cu bugete publicitare imense, gen TripAdvisor, Expedia și Booking.
O particularitate a acestui client a fost site-ul multiligv, disponibil în 5 limbi (romană, engleză, franceză, italiană și spaniolă).
Dupa auditul site-ului am creat un plan integrat de
campanii de marketing digital, pentru a aduce online-ul pe plus.
Google Ads: probleme identificate
- rată de conversie foarte mică: 0.99%
- structura contului de AdWords foarte generalistă
- buget publicitar irosit pe cuvinte cheie care nu generau venituri
- lipsa implementării Google Analytics înregistrarii tranzactiilor si a lead-urilor: "conversion tracking" și "goals tracking"
- CPA (cost per achiziție) foarte mare, de 65€
SEO: probleme identificate
- pentru migrarea catre site-ul nou nu exista nici un plan făcut
- URL-uri neprietenoase, cu parametri dinamici.
URL-ul https://www.in-bucharest.com/en/accommodation_Bucharest/details.asp?AptID=79/span> va avea un alt efect in plan SEO rescris in https://www.in-bucharest.com/en/bucharest-serviced-apartment-center/ - Inexistența listărilor pe Google Business, listări care generează în mod normal o contitate semnificativă de trafic gratuit / trafic organic
- lipsa datelor structurate, un semnal important pentru algoritmul Google
Perioada studiului
Alia Accommodation a ajuns în portofoliul nostru în decembrie 2015. Dupa implementare tuturor schimbarilor timp de 3 luni, noua versiune a site-ului și reclama online au fost re-lansate în martie 2016. In acest studiu de caz ne vom concentra pe compararea perioadei martie-septembrie 2015 și martie-septembrie 2016 pentru a avea o imagine corectă a rezultatelor obținute.
Data studiului: 20 octombrie 2016
*Later edit: Alia Accommodation este clientul nostru și acum, în 2024, fiind multumit de rezultatele livrate pe partea de Google Ads și trafic organic / SEO.