Este promovarea pe Google mai rentabilă decât publicitatea pe Instagram, Facebook sau TikTok?
Da. Obții mult mai mult cu un buget mai mic. In plus, Google este singurul care permite tintirea anunturilor pe baza cautarilor. Facebook, Instagram și TikTok nu au această posibilitate, livrând rezultate scumpe și slabe. Tu unde mergi cand dorești să cumperi ceva? Suntem siguri că vei raspunde "caut pe Google".
In cat timp voi vedea rezultate?
După aproximativ 2 săptămâni de la startul reclamei Google Ads.
Am deja un cont de Google Ads. Cum procedați în această situație?
Intuim că nu ești mulțumit de rezultatele obținute până acum... Vom face un
audit gratuit campanii Google Ads existente și iți vom propune soluția optimă, fie vom reface totul de la zero, fie vom face schimbări. Din experiență, în 90% din cazuri am refăcut integral contul pentru a obține cele mai bune rezultate.
Cum identificați conversiile datorate campaniilor Google Ads?
Google ne oferă modalitati de urmărire, cum ar fi Google Analytics și Google Tag Manager, pe care le vom implementa pe site-ul tau pentru a măsura acțiunile utilizatorilor generate de click-ul unui anunț. Veniturile generate de Google Ads sunt cuantificabile. Indicatorii de performanță KPI sunt de asemenea calculați și incluși in raportările lunare.
Ce este si cum functionează Google Ads (Google AdWords)?
Google Ads este cea mai performantă publicitate online PPC sau „pay per click”. Doar atunci când un utilizator face click pe anunțul tău plătesti costul corespunzător acestui click (CPC).
Pentru a menține cheltuielile sub control, Google Ads permite setarea unor bugete de campanie pentru aproape orice, inclusiv costul pe click, suma maximă zilnică sau lunară, creșterea sau descreșterea valorii click-ului pentru anumite intervale orare sau zile.
Scopul publicității PPC este de a determina utilizatorii să facă click pe anunțul tău și apoi să efectueze o altă acțiune pe site-ul tău, cum ar fi efectuarea unei achiziții (
conversie), sau completarea unui formular or contactarea companiei tale (
lead-uri).
Am un site care nu are trafic deloc. Merită promovare online?
Nu. Intuim ca lipsa traficului, chiar si un trafic minim, denotă un site neoptimizat. Nici cea mai bună reclamă din lume nu va genera vanzări pentru un site prost făcut. Însă nu este o cauză pierdută: îți putem optimiza site-ul (nu, nu facem neapărat un redesign complet) și ulterior putem seta campanile Google Ads și tot ce e necesar pentru o reclamă online de succes.
Îmi puteți spune despre conturi similare pe care le-ați gestionat cu succes?
Din motive de confidențialitate nu oferim numele clienților, dar îți putem împărtăși informații detaliate despre unele conturi similare pe care le-am gestionat și pentru care avem permisiunea clienților. Poți citi câteva
studii de caz despre promovare online. Bine de știut: nu toate campaniile Google Ads dau aceleași rezultate, succesul depinzând de mulți alți factori, cum ar fi calitatea site-ului, utlizarea landing page-urilor, gama de produse și/sau servicii.
Oferiți servicii Google Ads la firme cu activități similare?
Nu. Din motive de etică profesională nu oferim niciodată serviciile noastre către două firme care operează in aceeași nișă, țintesc același tip de public si operează în aceeași locație.
Care sunt costurile promovării Google Ads?
Preturile pentru servicii promovare Google pornesc de la 299 Euro/lună (toate taxele incluse), la care se adauga bugetul alocat către Google Ads. Prețurile noastre variază deoarece fiecare client are nevoie de o strategie de reclama online personalizata pentru a vinde produsele sau serviciile cu succes. Nu ezita să ne contactezi pentru a-ți face o idee mai bună despre ce buget ai avea nevoie pentru publicitate online de mare impact.
Oferiți rapoarte lunare? Este inclus sau se adaugă un cost suplimentar?
Unul dintre cele mai mari avantaje Google Ads, împreună cu Google Analytics și Google Tag Manager, este capacitatea de a capta date despre fiecare acțiune, indiferent cât de mică. Toate aceste date sunt esențiale pentru raportare, analiză transparentă și amănunțită.
Pachetele noastre de promovare online includ raportări lunare detaliate, împreună cu recomandările noastre pentru îmbunătățirea performanțelor.
Ce vă diferențiază de celelalte agenții de marketing online?
- Majoritatea agențiilor folosesc "copy-paste" pentru toți clienții lor, indiferent de profilul companiei, de industria in care operează si de tintele de vânzari ale acesteia. La ImpactAds ne asigurăm că fiecare client care lucreaza cu noi primește o strategie publicitară Google personalizată, având în vedere obiectivele specifice și rezultatele dorite de acesta.
- Serviciile noastre au un preț lunar fix, nu procentual ca celelalte agenții
Asa credem noi că e corect si fair play. - Nici cea mai bună reclamă din lume nu va genera vanzări pentru un site prost făcut
Site-ul online este parte din retetă. Noi analizăm site-ul tau inainte de toate si sugerăm schimbari, mai mari sau mai mici. Doar dupa remedierea problemelor identificate poate porni si reclama online. Poate crezi ca e simplu, dar cel mai ușor e să pierzi bani cu Google Ads, să caștigi clienți fiind mult mai complicat. Sunt foarte multe greseli, facute des, care duc la un esec răsunător. Un site care se încarcă foarte greu, pagina de destinație a anunțului sponsorizat se referă la cu totul altceva, butonul ‘Comanda acum’ e greu de găsit, și câte și mai câte. Deocamdată ne oprim aici:) - Noi lucrăm pentru calitate, nu cantitate
Multe agenții își consideră munca încheiată odată ce publicitatea online a generat trimiterea unui formular sau un apel telefonic, dar la ImpactAds colaborăm cu echipa ta pentru a ne asigura că generăm clienți potențiali cu adevarăt valoroși pentru afacerea ta. - Ne place sa avem controlul
Nu lăsăm niciodată campanile de anunțuri online pe mâna lui Google. Google Ads furnizează o multitudine de instrumente pentru a face aparent viața mai ușoară. Insa am invatat din experientă că folosirea extensiva a automatizarii Google duce sigur la creșterea cifrei de afaceri a Google, nu a ta.
Poate nu stiai, 90% din incasările Google provin din Google Ads.
Un exemplu din viata noastra: avem ca si client un hotel in London (Ontario, Canada) si Google Ads ne sugereaza să adăugăm și "hotel London", fără alte restricționări de locație geografică. Să facem asta ar fi dezastruos pentru hotelul din Canada, volumul de căutări pentru London (UK) fiind foarte mare.