Agentie Google Ads

  • Google ads

  • Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)

  • Optimizare Landing Page
  • Google My Business
  • Google SEO
  • Facebook ads
ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI - Secretele Marketingului Digital

Google Ads

Cu Google Ads îți faci publicitate pe Google și plătești doar pentru clicurile primite.

Optimizarea Ratei de Conversie

Reprezintă modalitatea de a crește procentul de utilizatori care efectuează o acțiune dorită pe un site web.

Optimizare Landing Page

Este procesul de îmbunătățire a elementelor de pe un site web pentru a crește numărul conversiilor.

Google My Business / Hărți Google

Îți promovează afacerea prin difuzare de publicitate în cadrul rezultatelor Google sau a hărților Google.

SEO Google

Este un proces de îmbunătățite a poziționării organice a site-urilor în cadrul rezultatelor căutării.

Publicitate Facebook

Sunt anunțuri plătite plasate pe Facebook.

Google Ads

Am nevoie de o agenție Google Ads (Google PPC)?

De cele mai multe ori da. Însă sunt situații cand este foarte greu sa livrăm o campanie de succces la nivelul resurselor tale, datorită faptului că te confrunți cu o competiție disproporționată din partea unor corporații multinaționale cu resurse cvasi-nelimitate. Totuși, am reușit și acest lucru pentru mai multi clienti. Dacă nu suntem siguri că putem oferi rezultate substanțiale, ti-o vom spune chiar de la început.

Promovarea Google Ads este cea mai sigură și cea mai rapidă cale de a atrage clienți și de a-ți crește vânzările dar adevărata provocare este de a rula aceste campanii într-un mod profitabil și a obține un avantaj în fața concurenței.

Dacă ai încercat să-ți setezi o campanie Google Ads și ai aruncat banii pe cuvinte cheie scumpe, irelevante și audiență prost țintită... Renunță! A venit momentul să încredințezi gestionarea campaniilor Google Ads unor profesioniști. Echipa ImpactAds știe exact de ce este nevoie pentru ca Google Ads să funcționeze pentru tine.

Noi îți vom optimiza campaniile doar pentru cuvinte cheie care au șanse reale să producă vânzari, nu și pentru cele care doar îți consumă bugetul!

Nu lăsăm nimic la voia întâmplării. Asociem campaniile Google Ads cu pagini de destinație (landing page) cu conversie ridicată, asigurându-ne că îmbunătățim rata de conversie și că îți creștem vertiginos profiturile.

Reclamele Google Ads îți permit să vizezi exact potențialii clienți care sunt în căutarea produsului sau serviciului tău! Dacă nu difuzezi reclame Google Ads, vei permite concurenței să îți fure din cota de piață.

În concluzie, reclama Google Ads este un instrument excelent de marketing pentru firmele care doresc să obțină rapid vânzări și clienți rapid!

O agenție Google Ads sau un departament propriu de marketing online?

Pentru a lua decizia in-house vs. agentie marketing digital trebuie să gândești în termeni de eficiență, costuri și venituri generate.
În privința costurilor, cheltuielile cu angajații, salarii, taxe, concedii de odihnă, echipamente de birou, consumabile, training și management vor depăși cu mult tarifele noastre. Cheltuielile directe către Google Ads vor fi de asemenea mai scăzute pentru că vom crește scorul de calitate al paginilor de destinație.
În ceea ce privește eficacitatea echipei noastre de experți, aceștia au ani de experiență în rularea reclamelor Google Ads și sunt mereu la curent cu ultimele tehnici, tendințe și schimbări ai algoritmilor Google, confruntându-se zilnic cu noi provocări.

Cum îmi cresc vânzările cu Google Ads?

Anunțurile Google Ads reprezintă cea mai rapidă modalitate de a atrage clienți noi și implicit de a crește vânzările!

Google îti afișează anunțurile numai în momentele care contează, atunci când potențialii clienți caută în mod activ produsul pe care tu îl oferi și care sunt deja în dispoziție de a achiziționa acel produs sau serviciu.

Spre deosebire de SEO, care necesită un timp îndelungat pentru a putea produce efecte, Google Ads începe să ofere rezultate chiar din prima zi, permițându-ți să afișezi anunțuri deasupra rezultatelor căutărilor organice pentru termenii cheie din industria ta.

Mai mult chiar, prin optimizarea pentru Google Ads vei obține ca bonus și o optimizare SEO substantială! Astfel sit-ul tău va beneficia atât de trafic plătit cât și de unul organic mult imbunătățit.

Publicitatea Google Ads este instrumentul perfect pentru obținerea de vânzări, cu diferite tipuri de campanii care se potrivesc majorității afacerilor: campanii de căutare, shopping, video sau display.

Elementul cheie pentru succesul afacerii tale este strategia implementată de ImpactAds. Suntem o agenție Google Ads care folosește pagini de destinație dinamice cu un grad de conversie ridicat. Ne asigurăm că aceste canale de trafic funcționează pentru afacerea ta, zi de zi, pentru a te ajuta să creșteți agresiv și profitabil.

Ce impact au PPC, SEO și Google My Business unul asupra celuilalt?

Există o serie de factori de luat în considerare atunci când analizăm impactul pe care îl au PPC, SEO și Google My Business unul asupra celuilalt:
PPC îti permite să identifici exact ce cuvinte cheie generează vânzări și te ajută să îti personalizezi strategia SEO și Google My Business.

Utilizarea corectă și simultană a acestor trei canale de marketing online va transmite un mesaj clar și consistent către Google despre seriozitatea prezenței tale online, astfel încât fiecare canal în parte va beneficia de o performanță mult îmbunătățită.

Utilizarea unei combinații PPC, SEO și GMB îți permite să ocupi mai mult spațiu în paginile de rezultate Google și să atragi mai multă atenție decât concurenții tăi. Acest lucru maximizează șansele de a obține acel clic prețios care ar putea duce la o vânzare sau la un nou client. Utilizarea unei combinații de PPC, SEO și GMB îți poate tripla CTR.

În screenshot-ul de mai sus se poate observa cum, un magazin de mobilă, ocupă tot spațiul publicitar, folosind reclamă plătită, Google Maps și anunțuri organice

PPC îți permite să colectezi informații valoroase asupra publicului tău țintă, pe care le poți utiliza pentru a rafina celelalte campanii.

Utilizatorii care văd anunțul tău PPC pot avea mai multe șanse să dea clic și pe rezultatul căutării organice sau pe Google Maps.

Utilizarea simultană a mai multor canale de marketing va ajuta la îmbunătățirea performanței și îți va oferi un avantaj competitiv față de concurență.

Cum aleg agenția Google Ads potrivită?

Simplu, caută o agenție PPC care să garanteze rezultate!

ImpactAds garantează că îți poate îmbunătăți rezultatele cu cel puțin 30% față de ceea ce obții în prezent.

În rarele cazuri, în care nu se mai poate îmunătăți nimic, ti-o vom spune din start și nu te vom păcălii ca să-ți luăm banii.

Ce este Scorul de Calitate?

Scorul de Calitate este calificativul pe care ți-l oferă Google și se referă la calitatea și relevanța cuvintelor cheie, anunțurilor și a experienței pe pagina de destinație.

Scorul de calitate afectează performanța anunțurilor și costul pe clic.

Rangul unui anunț cu plată (PPC) reprezintă practic, poziția acestuia pe pagina cu rezultate ale Google. Poziția acestui anunț depinde de suma licitată pentru un anumit cuvânt cheie înmulțită cu scorul de calitate al cuvântului cheie respectiv.

Cu cât scorul va fi mai mare, cu atât vei plăti mai puțin pentru a-ți afișa anunțul în poziții mai bune.

În concluzie, pentru ca anunțul tău să fie bine poziționat dar în același timp să aibă un cost mic, este nevoie să ai pagini de destinație, anunțuri și cuvintele cheie relevante și calitative.
Optimizarea Ratei de Conversie

Ce înseamnă Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)?

Optimizarea ratei de conversie (CRO) reprezintă procesul de optimizare a unui site web pentru a transforma un număr cât mai mare de vizitatori în cumpărători.

Multe companii investesc resurse importante pentru a atrage trafic pe site-urile lor. Aceste site-uri web au de obicei un scop comercial, care este atins, doar atunci când utilizatorii efectuează un apel telefonic, o achiziție, trimit un email, completează un formular sau răspund la o întrebare sau mai multe.

Este imposibil ca fiecare vizitator al site-ului să îndeplinească acest obiectiv (să întrebe sau să cumpere), dar îi poți determina pe unii să o facă. Numărul de utilizatori care efectueaza o acțiune (conversie) față de numărul de total de utilizatori poate fi calculat pentru a obține un procent.

Să ne imaginăm că 1000 de persoane îti vizitează site-ul într-o perioadă de o lună dar numai 10 persoane efectueaza o achiziție. În acest caz rata de conversie va fi CR = (10 / 1000) X 100 = 1%

Deci, în luna respectivă, site-ul tău a avut o rată de conversie de 1%. Întrebarea este cum facem să o crestem la 5%, 10% sau chiar la 20%? Ei bine, acel proces de îmbunătățire a conversiilor se numește Optimizarea Ratei de Conversie sau, pe scurt, CRO.

Așadar, CRO este un proces complex care implică copywriting, design, experiență și testare astfel încât tot mai mulți utilizatori ai site-ului tău să se transforme din simpli vizitatori în cumpărători.

Am nevoie de o agenție de Optimizare a Ratei de Conversie?

Ești copleșit de numărul mare de vânzări? Nu? Atunci poți lua în calcul colaborarea cu o agenție de optimizare a ratei de conversie.

Cât este o rată de conversie bună?

În general, oricât peste 2% este o rată de conversie bună. Totuși, o rată de conversie excepțional de bună poate ajunge până la 20-30%.

Care este mai important, traficul sau rata de conversie?

Rata de conversie este întotdeauna cea mai importantă. Iată de ce...

În lumea marketingului online, cu aproape 5 miliarde de oameni conectați la internet, traficul nu este o problemă. Traficul este o marfă pe care o poți cumpăra de la Google Ads sau Facebook Advertising. Dacă dorești să îți dublezi traficul este ușor, doar dublezi bugetul pentru publicitate.

Însă, dacă acest trafic nu este profitabil ar însemna să faci o risipă de bani, pentru că nu ai nevoie de un trafic rece ci de unul interesat de produsul tău, de acei vizitatori pe care îi poți convinge să devină cumpărători. Și cum obții acest lucru? Numai prin optimizarea ratei de conversie. Să ne imaginăm urmatorul scenariu...

Să presupunem că magazinul tău online vinde produse de 100 EUR bucata și plătește 1000 EUR pentru fiecare 1000 de vizitatori. La o rată de conversie de 1% ar însemna că ai vândut 10 produse (1%) a câte 100 EUR bucata și deci ai realizat vânzari de 10 X 100 = 1000 EUR. În acest scenariu abia ai reușit să îți acoperi cheltuielile de marketing și evident, ai lucrat în pierdere. Cu siguranța nu vei fi interesat să mai cresti traficul în aceste condiții, deoarece ti-ai crește și pierderea.

Cu totul altfel ar sta lucrurile dacă ai avea o rată de conversie de 5%. Vânzările ar fi de 50 X 100 adică 5000 EUR, la același buget de marketing de 1000 Euro. Cu siguranță că o profitabilitate de 5:1 te poate motiva să-ți mărești bugetul de marketing, traficul și vânzările.

Iată de ce, valoarea ratei de conversie, face diferența între succes sau faliment.

Rata de conversie afectează SEO?

Cu siguranța, optimizarea ratei de conversie are o influență pozitivă asupra SEO!

O bună optimizare a ratei de conversie are ca rezultat creșterea calității site-ului, ceea ce dă un semnal puternic pentru Google, că site-ul respectiv creează o experiență pozitivă pentru utilizator, deci este valoros. Acest lucru îi poate îmbunătății poziționarea în listare. În plus, dacă ai și trafic organic, Facebook, Google Maps, etc., optimizarea ratei de conversie este cheia pentru a profita din plin de acest trafic și a transforma traficul în vânzări.

Ce rată de conversie garantează ImpactAds?

Nu se poate garanta o anumita valoare a ratei de conversie. De ce? Simplu, un produs necompetitiv ca preț sau calitate, nu se va vinde indiferent cat marketing ar avea. În acest caz nu este vina noastră ca rata de conversie va tinde spre zero. De asemenea, rata de conversie variază foarte mult în funcție de o multitudine de alți factori cum ar fi industria, sezonalitate, etc. Noi am reușit, pentru majoritatea clienților noștri, creșterea ratei de conversie cu minim 20% pentru campanii existente, sau la cel puțin 3% pentru o campanie nouă.
Optimizare Landing Page

Este vreo diferență între pagina de destinație și homepage?

Depinde. În funcție de termenul de căutare vizat, pagina de destinație poate fi pagina principală a unui site, poate fi cea a unei categorii de produse, cea de detalii a unui anumit produs sau poate fi o pagină de sine stătătoare.

Să luăm ca exemplu cazul generic al unui magazin de electronice...

Dacă termenul de căutare a fost unul generic, de genul 'magazine de electronice', este evident că pagina de destinație va fi chiar pagina principală. Dacă în schimb, s-a căutat 'masini de spălat', vom afișa pagina cu toate mașinile de spălat vândute de respectivul magazin iar pentru căutări super specializate, de exemplu 'televizor Sony bravia XT6589', pagina de destinație va fi exact cea a produsului respectiv. Pentru maximizarea șanselor de conversie, în acest ultim caz, am putea folosi cu succes și o pagină se sine stătătoare, similară paginii produsului respectiv dar din care au fost înlăturate elementele care ar putea distrage atenția vizitatorului: link-uri, elemente de navigație, grafică sau alte elemente irelevante.

Ce rol are pagina de destinație (landing page)?

Pagina de destinație este punctul de acces al utilizatorilor către un site. În mod evident, trebuie să le capteze interesul și sa lase o prima impresie excelentă.

Rolul primordial al acestei pagini este de a convinge vizitatorul să achizitioneze produsul pe care îl vinzi. Un alt rol mai este și de a urmări interacțiunea utilizatorului cu elementele paginii (linkuri, butoane, grafică sau blocuri de text).

O pagină de destinație bine optimizată va avea un scor de calitate ridicat, ceea ce va duce la un CPC (cost pe clic) mai mic și evident, va scădea costurile cu publicitatea.

Ca să obținem acest lucru, ImpactAds folosește pagini de destinație dinamice, care livreaza conținut personalizat pentru fiecare căutare in parte.

Am nevoie de o pagină de destinație pentru fiecare serviciu pe care îl ofer?

DA! Orice site are nevoie de câte o pagină de destinație specializată, pentru fiecare serviciu sau produs, pentru fiecare categorie de servicii sau produse dar si pentru pagina sa principală.
Google My Business / Hărți Google

Ce este Google My Business?

Google My Business este un instrument de marketing gratuit care îți permite să aduci mai mult trafic calificat pe site. Acesta ajută companiile să-și gestioneze prezența online și să iasă în rezultatele căutărilor Google sau pe Hărțile Google.

Mai simplu spus, Google My Business te ajută să ai mai mulți clienți, care te găsesc atunci când caută produsele sau serviciile tale pe Google - gratis.

De asemenea, îi ajută pe clienți să-ți găsească afacerea pe hartă, programul de lucru, descrierea companiei sau să citească review-uri despre serviciile sau produsele tale.

Noi îți putem configura și gestiona profesional profilul pe Google My Business.

Care sunt principalele beneficii ale Google My Business (GMB)?

- Expunere imediată
- Îmbunătățirea vizibilității
- Creșterea traficului pe site
- Mai mulți clienți potențiali
- Creșterea încrederii
- Creșterea autorității în industrie
- Permite persoanelor care caută produsele sau serviciile dumneavoastră să vă contacteze
- Listare pe prima pagină a rezultatelor căutării Google
- Creșterea vânzărilor
- Ajutață clienții să vă găsească hartă
- Permite clienților să citească și lase review-uri
- Este un instrument SEO gratuit și eficient

Google My Business (GMB) necesită optimizare?

Da, este recomandat să ai listarea permanent optimizată, pentru a te clasa mai sus și pentru a crește șansa ca listarea ta să apară pe prima pagină a Google ori de câte ori cineva caută produsul tău.

Este important să publici în mod constant postări și oferte noi pe profilul tău, acestea vor apărea chiar în listarea afaceri tale pe Google Maps. Vei trimite către Google semnale puternice că îți gestionezi profilul în mod proactiv, influențând astfel algoritmul Google. În plus, atunci când utilizatorii se află pe Google, ei deja caută produsul tău. Ai șansa de a-ți prezenta oferta în fața unui public gata de implicare.

Programul de lucru trebuie să fie actualizat, astfel încât să poată semnala utilizatorilor dacă afacerea ta este deschisă, închisă sau deschide sau se închide în curând. De asemenea, va împiedica clienții să facă drumul către locația ta, doar ca să descopere că este închis. Acest lucru poate provoca uneori un review negativ (care îți afectează clasarea pe Google Maps).

De asemenea, trebuie să citești review-urile clienților și să le răspunzi. Aceasta încurajează obținerea mai multor review-uri și atenuează daunele comentariilor negative. În plus, răspunsurile tale arată că ești atent la nevoile clienților și le rezolvi problemele.

Cât durează listarea pe Google My Business?

După ce profilul Google My Business este configurat, locația ta trebuie să fie verificată. Trebuie să furnizezi o adresă poștală de confirmare la care vei primi un card cu numărul de verificare. Procesul poate dura până la 2 săptămâni.
SEO Google

Care e diferența între SEO și PPC?

Google Ads (publicitatea plătită) este sistemul de publicitate Google cu plata pe clic (PPC). Acest lucru îți permite să difuzezi anunțuri plătite în Căutare, Display, Shopping și Youtube. Plătești doar atunci când cineva face clic pe anunțul tău.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este modalitatea de a îți lista site-ul pe paginile de rezultate organice gratuite ale Google, pentru cei mai importanți termeni de căutare.

În PPC, te înscri la o licitație împotriva concurenților direcți, pentru fiecare clic. În ceea ce privește rata de clic, PPC captează aproximativ 20-90% din clicuri pentru o anumită căutare.

Căutarea organică (SEO), pe de altă parte, presupune muncă asiduă, de lungă durată iar rezultatele sunt imposibil de prezis. Totuși, o campanie SEO de succes poate aduce un trafic considerabil în mod gratuit.

Oferiți servicii SEO?

Da, dar numai la nivel pe pagină. Acest serviciu este inclus în unele dintre pachetele noastre de marketing digital! Experiența ne-a arătat că difuzarea de campanii PPC optimizate, crește semnificativ traficul organic pe site.

Încă mai funcționează SEO?

Da, dar SEO nu mai este ce a fost candva...

Google, fiind în primul rând o companie de publicitate online, câștigă din vânzarea de spațiu publicitar. Este evident faptul că nu are niciun interes să afișeze prea multe rezultate organice sau gratuite. Aceasta secțiune s-a micșorat continuu ajungând acum la mai puțin de 40% din suprafața paginii. În 2024 cea mai mare partea a conținutului este ocupat de reclamă plătită, Google Maps, imagini etc...
Publicitate Facebook

Am nevoie de o agenție pentru Facebook Ads?

Folosind strategiile noastre inovatoare de marketing pentru Facebook, te putem ajuta să îți maximizezi rentabilitatea investiției și să obți o creștere profitabilă a afacerii. De fapt, abordările noastre au ajutat mulți clienți să-și mărească considerabil profiturile datorită numărului crescut de cumpăratori generați din campaniile pe Facebook.

Sunt reclamele Facebook eficiente?

Dacă reclamele sunt făcute corect, Facebook potate fi una din cele mai puternice platforme de generare de clienți potențiali. Fiind o sursă de trafic rece, companiile au posibilitatea de a ajunge în atenția a milioane de oameni care poate nu au auzit niciodată până acum de produsele sau serviciile pe care le oferi.

Secretul constă în pixelul Facebook care este unul dintre cei mai avansați algoritmi de marketing digital. Pixelul folosește inteligența artificială pentru a aduna date despre utilizatorii care vă achiziționează produsele, apoi folosește acele date pentru a găsi mai mulți potențiali clienți.

Care e diferența dintre reclama Facebook și Google Ads?

Facebook este ceea ce numim o sursă de trafic RECE, în timp ce Google este o sursă de trafic „cald” sau „fierbinte”.

De ce este Google „cald” sau „fierbinte”? Pentru că pe Google, potențialii tăi clienți caută un anumit produs sau serviciu pe care tu il oferi. În esență, aceștia sunt deja „înfierbântați” și nu va trebui sa-i convingi prea mult să-ti achiziționeze produsul.

Spre deosebire de Google, pe Facebook reclamele apar în fața unui grup de utilizatori care nu sunt neapărat interesați de brand-ul tău. Din acest motiv Facebook este o sursă de trafic „rece”.

Acum ne punem întrebarea, de ce să facem publicitate pe o sursă de trafic rece?

Deoarece îți pune brand-ul în fața unui public larg. Facebook are capacitatea de a fi scalabil și odată ce pixelul Facebook începe să adune date despre publicul tău țintă, putem să livrăm reclama doar celor care doresc sau au nevoie de produsul sau serviciul tău. Vom crește apoi bugetul campaniei, vom obține mai multe clicuri, vom aduna mai mulți clienți potențiali și vom realiza mai multe vânzări. E simplu!

E mai bine să angajez o persoană sau o agenție pentru Facebook Marketing?

Dacă ținem cont de cheltuielile cu angajatul, salariu, taxe pentru angajat și angajator, concediu de odihna și laptop sau alte echipamente, noi credem că este mai avantajos să angajezi o agenție.

Când angajezi intern, angajezi o persoană cu un anumit set de abilități iar cănd angajezi o agenție, angajezi o întreagă echipă de experți, cu ani de experiență în rularea reclamelor Facebook.

Cât costă publicitatea pe Facebook?

Costul reclamei pe Facebook este diferit pentru fiecare afacere. Prețul pe care îl veți plăti va depinde de următorii factori: mărimea pieței, obiectivul de business și concurență din piață.

Cât costă publicitatea pe Facebook?

Spre deosebire de Google, care se bazează pe costul pe clic (CPC), reclamele Facebook sunt taxate la costul a 1.000 de afișări (cunoscut sub numele de CPM).

CPM-ul este impus de Facebook în baza unui algoritm. Acesta include mărimea concurenței din spațiul publicitar respectiv, mărimea audienței și tipul reclamei utilizate.

Iată un exemplu:

Să presupunem că Facebook setează CPM-ul campaniei la 25 EUR. Asta înseamnă că pentru fiecare 1.000 de afișări, te va costa 25 EUR.

Dacă rata de clic este de 1%, înseamnă că vom avea 10 clicuri pentru fiecare 1.000 de afișări la un cost pe clic de 2,5 EUR (25 EUR cheltuiți/10 clicuri = 2,5 EUR CPC).

Dacă rata de conversie de pe pagina de destinație este de 10%, pentru fiecare 10 clicuri, vom obține 1 client potențial la un cost de 25 EUR.

Concluzie: 1000 impresii, 25 EUR cheltuiți, 10 clicuri, 1 client potențial = 25 EUR CPL (cost per lead). Fă un calcul pentru cazul tău.
CLIENȚI PE CARE I-AM AJUTAT SĂ CREASCĂ
ImpactAds este o agentie de marketing digital si Google Ads care ajuta firmele sa isi mareasca afacerea in online.
Birou Bucuresti
Bd Nicolae Balcescu nr 24
Bucuresti
Tel: 0753.069.987
contact@impact-ads.ro
2012 - 2024 © ImpactAds | Toate drepturile rezervate
×
Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Continuând navigarea pe site, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Am înțeles