Agentie Google Ads

AUDIT GOOGLE ADS

Nu e╚Öti sigur de campaniile tale de Google Ads sunt eficiente 100% ╚Öi nu irosesc bani ╚Öi oportunit─â╚Ťi?

Un audit al contului Google Ads este procesul de evaluare a eficacit─â╚Ťii conturilor tale. Numai prin intermediul unui audit gratuit po╚Ťi descoperi problemele ascunse, dar costisitoare, care trebuie remediate. Dup─â ce ai identificat aceste probleme, po╚Ťi ├«ncepe ├«mbun─ât─â╚Ťirea performan╚Ťei promovarii Google Ads. Ce beneficii pot ob╚Ťine dintr-un audit al campaniilor Google Ads?
  • Identificarea cheltuielilor inutile, care nu aduc rezultate, si eliminarea acestora
  • Identificarea de noi oportunit─â╚Ťi, la costuri mai reduse
  • Imbun─ât─â╚Ťirea proceselor de management
  • Ob╚Ťinerea de informa╚Ťii granulare despre publicul ╚Ťint─â ╚Öi cuvintele cheie cele mai rentabile, care pot fi utilizate prin extindere, in SEO on-page ╚Öi off-page.
  • Validarea sau invalidarea ipotezelor de lucru
Rezultatul unui audit bine facut Vei afla daca contul t─âu Google Ads este bine f─âcut 100% sau, dimpotriv─â, pierde bani, respectiv v├ónz─âri. In acest caz, pe baza informa╚Ťiilor deja acumulate, descoperim oportunit─â╚Ťi pierdute, care trebuie implementate in folosul afacerii tale.
Cele mai comune și costisitoare greșeli în campanii auditate de noi
Campanii Google Ads ne-segmentate granular Cuvinte cheie generaliste, cele "long tail", cu adev─ârat valoroase, fiind nefolosite Ne-implementare urm─ârire conversii Utilizarea exclusiva a "broad matching" Optarea pentru "Search network partners"
Lipsa target─ârii geografice Lipsa cuvintelor negative (irosesc peste 50% din buget daca nu sunt prezente) Smart Bidding folosit exclusiv Folosirea "Auto-applying recommendations" Utilizarea excesiva "audien╚Ťelor"

CÂND AR TREBUI SĂ DECID SĂ FAC O ANALIZĂ A GOOGLE ADS?

Un audit campanii Google Ads este potrivit pentru tine dac─â:
  • Ai un cont Google Ads, creat ╚Öi configurat de tine sau de o alt─â agentie Google Ads
  • Rulezi deja campanii de ceva timp, dar ai nevoie de optimizare Google Ads
  • Nu vezi ├«mbun─ât─â╚Ťiri ├«n rezultate (conversii, CTR, CPA) ├«n ciuda optimiz─ârii ├«n curs sau a cre╚Öterii bugetelor de publicitate
  • Dore╚Öti s─â optimizezi costul anun╚Ťurilor tale
  • Dore╚Öti optimizarea rata de conversie
  • Anun╚Ťurile tale nu aduc trafic valoros pe site-ul t─âu
  • Dore╚Öti s─â verifici dac─â strategia ta actual─â este implementat─â corect
  • Ai observat unele ├«mbun─ât─â╚Ťiri ├«n rezultate, dar dore╚Öti s─â afli dac─â mai po╚Ťi face ceva pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi performan╚Ťa promov─ârii online
Un audit Google Ads nu este potrivit pentru tine dac─â doar ├«ncepi s─â faci publicitate ╚Öi nu ai creat ├«nc─â anun╚Ťuri.

CE ESTE AUDITUL CAMPANIILOR GOOGLE ADS?

Auditul Google AdWords durează 1 săptămână (în medie). Este realizat manual de unul dintre specialiștii noștri în SEM. Auditul Google Ads pe care îl efectuăm constă întotdeauna în trei etape:

1. Verificarea configur─ârii contului t─âu Google Ads

├Än aceast─â etap─â, verific─âm dac─â contul t─âu Google Ads a fost configurat corespunz─âtor ╚Öi dac─â ├«╚Ťi permite s─â configurezi o campanie ├«n mod adecvat. Verific─âm elemente precum:
  • verific─âm set─ârile contului t─âu Google Ads pentru a fi siguri c─â sunt configurate corect
  • conectarea contului Google Ads la alte platforme, daca acestea sunt conntectate (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, YouTube, Google Merchant Center)
  • verific─âm configurarea conversiilor, fie ca acestea sunt direct din Google Ads sau importate ca ╚Öi goal-uri ╚Ťi tranzactii din Google Analytics
  • verific─âm profilul de plat─â al contului
  • ob╚Ťinerea de informa╚Ťii granulare despre cele mai folosite cuvinte cheie ╚Öi profilul utilizatorului, care pot fi aplicate site-ului prin tehnici SEO, pentru ob╚Ťinerea de trafic organic
  • validarea sau invalidarea ipotezelor de lucru de datele colectate

2. Verificarea set─ârilor contului Google Ads

Dup─â verificarea configura╚Ťiei contului dvs. de publicitate, verific─âm set─ârile contului ├«n sine, f─âr─â a intra ├«nc─â ├«n campanii detaliate. Verific─âm elemente precum:
  • structura contului si organizarea grupurile de campanii, respectiv a "ad group-urilor"
  • strategiile de licitare, precum ╚Öi bugetele alocate fiecarei campanii
  • proiecte ╚Öi "experimente" pe contul dvs

3. Analiza campanii Google Adwords în desfășurare

Ultimul pas este o verificare detaliat─â a fiec─ârei campanii Adwords ╚Öi revizuirea performan╚Ťe contului de AdWords. Elementele pe care le audit─âm sunt diferite pentru fiecare tip de reclam─â. Verific─âm elemente precum:
  • set─âri pentru fiecare tip de publicitate (Search, Remarketing, Display, YouTube, reclame pentru aplica╚Ťii ╚Öi altele)
  • cercetare ╚Öi analiz─â de cuvinte cheie
  • analizarea relevan╚Ťei anun╚Ťurilor tale cu cuvintele cheie ╚Öi termenii de c─âutare ale publicului t─âu ╚Ťint─â
  • analiza scorului de calitate (quality score)
  • extensii de reclame, respectiv "ads extensions" si "assets"
  • optimiz─âri prin factori individuali (de exemplu, dispozitive, zile, loca╚Ťie)
  • liste de excludere a cuvintelor negative
  • gradul de interactiune a utilizatorului cu anun╚Ťul t─âu (CTR)
  • analiz─â CPA (cost per achizi╚Ťie) si rentabilitatea ROI (return on investment)
  • evaluarea paginilor de destina╚Ťie "landing pages" dac─â sunt optimizate pentru conversii ╚Öi ofer─â o experien╚Ť─â fluid─â utilizatorilor
  • experien╚Ťa utilizatorului (user journey), reprezentanta de parametrii de interac╚Ťiune cu pagina de landing: bounce rate, time spent si number of pages per session
REZULTATELE AUDITULUI GOOGLE ADS: CE VEȚI PRIMI
1.

Document detaliat cu analiza contului Google Ads

├Än cadrul auditului Google Ads ve╚Ťi primi dou─â documente:
- o analiz─â descriptiv─â a contului, cu campaniile analizate si performanta fiecarei campanii
- o list─â cu campaniile cele mai performante, dar ╚Öi cu elementele care trebuie ├«mbun─ât─â╚Ťite.
2.

Prezentare general─â a auditului gratuit Google Ads

Ca parte a auditului, vei primi ╚Öi dou─â ore de consultan╚Ť─â gratuit─â. E cel mai productiv si rapid mod s─â discut─âm analiza direct cu tine.
3.

Recomand─âri

├Än timpul consulta╚Ťiei, vom r─âspunde cu pl─âcere ├«ntreb─ârilor tale cu privire la modul ├«n care po╚Ťi optimiza mai bine contul AdWords ╚Öi ce strategie ar trebui s─â implementezi pentru a ob╚Ťine rezultate mai bune.
NU NE CREDE pe cuvânt

Agency with a soul and bright mind

This agency delivers the quality you want from a "boutique". We initially wanted just a full Google Ads audit, to be sure we are good. But we switched to their SEM agency, amazed by the level of the knowledge and the amount of work they put in it.
Nicolla Lantzek @ Albrecht
Servicii: agentie marketing digital ┬Ě Google Business

Rezultate și performanta maxima

ImpactAds nu doar c─â ne-a facut audit-ul la site si campaniile de Google Ads, dar au venit ╚Öi cu propuneri pe partea de SEO, UX si Ads, au preluat ╚Öi promovarea online, plus site-ul nostru.Rezultatele noastre din online s-au ├«mbun─ât─â╚Ťit considerabil. Costul nostru per click s-a redus ╚Öi, mai important, CTR-ul a crescut ╚Öi CPA-ul a descrescut.
Rzamek Jaskiesk @ Plovoko (PL)
Servicii: firma promovare online ┬Ě Google Business

They care about the growth of your company

The guys at ImpactAds have been a great help. They managed to pull together a lot of activities that I had been passing to multiple marketing agencies, improve our page rank, improve our ROI on advertising and organic traffic across Google, and make a number of great recommendations to improve the site. Thanks!
Ben Hoffman @ Tropolino.com
Servicii: Promovare Google Ads ┬Ě optimizare landing page-uri ┬Ě optimizare rata de conversie (CRO)
Contact ImpactAds

Vrei mai mul╚Ťi clien╚Ťi din online? Te ajut─âm noi!

Trimite-ne un mesaj și te vom contacta imediat!

Validation alert   Completeaza campul cu o valoare corecta!

Top 6 greșeli critice descoperite de noi in multe audituri

În peste 500 de audituri Google Ads făcute de echipa noastră, acestea sunt erorile majore.
  • Campanii Google Adwords ne-optimizate: Campaniile Google Ads care nu sunt optimizate corespunz─âtor pot duce la cheltuieli inutile ╚Öi performan╚Ťe slabe. Aceasta include selectarea cuvintelor cheie gre╚Öite ├«n potrivirea gre╚Öit─â, utilizarea de anun╚Ťuri publicitare irelevante ╚Öi neutilizarea extensiilor.
  • Cheltuieli ineficiente: Descoperim multe cheltuieli inutile pentru cuvinte cheie care nu se transform─â ├«n conversii ╚Öi nu genereaz─â venituri. Aceasta poate fi abordat─â prin ajustarea bid-urilor sau excluz├ónd cuvintele cheie irelevante. ├Äntotdeauna trebuie evaluat ROI ├«n permanen╚Ť─â (return on investment) ├«n luarea acestor decizii critice.
  • Scor de calitate sc─âzut: Un scor de calitate sc─âzut poate afecta negativ performan╚Ťa anun╚Ťului ╚Öi poate cre╚Öte costurile. ├Ämbun─ât─â╚Ťiri importante sunt optimizarea paginilor de destina╚Ťie ╚Öi relevan╚Ťa anun╚Ťurilor.
  • Lipsa urm─âririi conversiilor: F─âr─â urm─ârirea conversiilor corect─â, este imposibil s─â m─âsura╚Ťi succesul unei campanii Google Ads. ├Äntotdeauna asigura╚Ťi-v─â c─â urm─ârirea conversiilor este configurat─â corect, de la obiective (goal-uri) p├ón─â la tranzac╚Ťii.
  • Structur─â de cont Google Ads slab─â: Un cont slab structurat poate face dificil, ╚Öi consumator de timp, gestionarea ╚Öi optimizarea campaniilor ├«n mod eficient. O ├«mbun─ât─â╚Ťire important─â ╚Öi u╚Öor de realizat este organizarea campaniilor ├«n grupuri de anun╚Ťuri mai ╚Ťintite ╚Öi asigurarea utiliz─ârii corecte a cuvintelor cheie negative.
  • Ascultarea sfaturilor reprezentan╚Ťilor Google Ads: E o cale sigur─â spre e╚Öec ╚Öi pierderi financiare mari. Mul╚Ťi clien╚Ťi de-ai no╚Ötri au p─â╚Ťit-o. Acum mai mult de 5 ani, sfaturile acestora erau de mare ajutor. Acum, din p─âcate, au devenit doar agen╚Ťi de v├ónz─âri. E un adev─âr ╚Ötiut ├«n industrie, dar pu╚Ťini ├«l vor spune.
CLIENȚI PE CARE I-AM AJUTAT SĂ CREASCĂ
2012 - 2024 ┬ę ImpactAds | Toate drepturile rezervate
├Ś
Acest site utilizeaz─â cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi experien╚Ťa utilizatorului. Continu├ónd navigarea pe site, e╚Öti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Am ├«n╚Ťeles