Agentie Google Ads

AUDIT GOOGLE ADS

Nu ești sigur de campaniile tale de Google Ads sunt eficiente 100% și nu irosesc bani și oportunități?

Un audit al contului Google Ads este procesul de evaluare a eficacității conturilor tale. Numai prin intermediul unui audit gratuit poți descoperi problemele ascunse, dar costisitoare, care trebuie remediate. După ce ai identificat aceste probleme, poți începe îmbunătățirea performanței promovarii Google Ads. Ce beneficii pot obține dintr-un audit al campaniilor Google Ads?
  • Identificarea cheltuielilor inutile, care nu aduc rezultate, si eliminarea acestora
  • Identificarea de noi oportunități, la costuri mai reduse
  • Imbunătățirea proceselor de management
  • Obținerea de informații granulare despre publicul țintă și cuvintele cheie cele mai rentabile, care pot fi utilizate prin extindere, in SEO on-page și off-page.
  • Validarea sau invalidarea ipotezelor de lucru
Rezultatul unui audit bine facut Vei afla daca contul tău Google Ads este bine făcut 100% sau, dimpotrivă, pierde bani, respectiv vânzări. In acest caz, pe baza informațiilor deja acumulate, descoperim oportunități pierdute, care trebuie implementate in folosul afacerii tale.
Cele mai comune și costisitoare greșeli în campanii auditate de noi
Campanii Google Ads ne-segmentate granular Cuvinte cheie generaliste, cele "long tail", cu adevărat valoroase, fiind nefolosite Ne-implementare urmărire conversii Utilizarea exclusiva a "broad matching" Optarea pentru "Search network partners"
Lipsa targetării geografice Lipsa cuvintelor negative (irosesc peste 50% din buget daca nu sunt prezente) Smart Bidding folosit exclusiv Folosirea "Auto-applying recommendations" Utilizarea excesiva "audiențelor"

CÂND AR TREBUI SĂ DECID SĂ FAC O ANALIZĂ A GOOGLE ADS?

Un audit campanii Google Ads este potrivit pentru tine dacă:
  • Ai un cont Google Ads, creat și configurat de tine sau de o altă agentie Google Ads
  • Rulezi deja campanii de ceva timp, dar ai nevoie de optimizare Google Ads
  • Nu vezi îmbunătățiri în rezultate (conversii, CTR, CPA) în ciuda optimizării în curs sau a creșterii bugetelor de publicitate
  • Dorești să optimizezi costul anunțurilor tale
  • Dorești optimizarea rata de conversie
  • Anunțurile tale nu aduc trafic valoros pe site-ul tău
  • Dorești să verifici dacă strategia ta actuală este implementată corect
  • Ai observat unele îmbunătățiri în rezultate, dar dorești să afli dacă mai poți face ceva pentru a îmbunătăți performanța promovării online
Un audit Google Ads nu este potrivit pentru tine dacă doar începi să faci publicitate și nu ai creat încă anunțuri.

CE ESTE AUDITUL CAMPANIILOR GOOGLE ADS?

Auditul Google AdWords durează 1 săptămână (în medie). Este realizat manual de unul dintre specialiștii noștri în SEM. Auditul Google Ads pe care îl efectuăm constă întotdeauna în trei etape:

1. Verificarea configurării contului tău Google Ads

În această etapă, verificăm dacă contul tău Google Ads a fost configurat corespunzător și dacă îți permite să configurezi o campanie în mod adecvat. Verificăm elemente precum:
  • verificăm setările contului tău Google Ads pentru a fi siguri că sunt configurate corect
  • conectarea contului Google Ads la alte platforme, daca acestea sunt conntectate (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, YouTube, Google Merchant Center)
  • verificăm configurarea conversiilor, fie ca acestea sunt direct din Google Ads sau importate ca și goal-uri ți tranzactii din Google Analytics
  • verificăm profilul de plată al contului
  • obținerea de informații granulare despre cele mai folosite cuvinte cheie și profilul utilizatorului, care pot fi aplicate site-ului prin tehnici SEO, pentru obținerea de trafic organic
  • validarea sau invalidarea ipotezelor de lucru de datele colectate

2. Verificarea setărilor contului Google Ads

După verificarea configurației contului dvs. de publicitate, verificăm setările contului în sine, fără a intra încă în campanii detaliate. Verificăm elemente precum:
  • structura contului si organizarea grupurile de campanii, respectiv a "ad group-urilor"
  • strategiile de licitare, precum și bugetele alocate fiecarei campanii
  • proiecte și "experimente" pe contul dvs

3. Analiza campanii Google Adwords în desfășurare

Ultimul pas este o verificare detaliată a fiecărei campanii Adwords și revizuirea performanțe contului de AdWords. Elementele pe care le audităm sunt diferite pentru fiecare tip de reclamă. Verificăm elemente precum:
  • setări pentru fiecare tip de publicitate (Search, Remarketing, Display, YouTube, reclame pentru aplicații și altele)
  • cercetare și analiză de cuvinte cheie
  • analizarea relevanței anunțurilor tale cu cuvintele cheie și termenii de căutare ale publicului tău țintă
  • analiza scorului de calitate (quality score)
  • extensii de reclame, respectiv "ads extensions" si "assets"
  • optimizări prin factori individuali (de exemplu, dispozitive, zile, locație)
  • liste de excludere a cuvintelor negative
  • gradul de interactiune a utilizatorului cu anunțul tău (CTR)
  • analiză CPA (cost per achiziție) si rentabilitatea ROI (return on investment)
  • evaluarea paginilor de destinație "landing pages" dacă sunt optimizate pentru conversii și oferă o experiență fluidă utilizatorilor
  • experiența utilizatorului (user journey), reprezentanta de parametrii de interacțiune cu pagina de landing: bounce rate, time spent si number of pages per session
REZULTATELE AUDITULUI GOOGLE ADS: CE VEȚI PRIMI
1.

Document detaliat cu analiza contului Google Ads

În cadrul auditului Google Ads veți primi două documente:
- o analiză descriptivă a contului, cu campaniile analizate si performanta fiecarei campanii
- o listă cu campaniile cele mai performante, dar și cu elementele care trebuie îmbunătățite.
2.

Prezentare generală a auditului gratuit Google Ads

Ca parte a auditului, vei primi și două ore de consultanță gratuită. E cel mai productiv si rapid mod să discutăm analiza direct cu tine.
3.

Recomandări

În timpul consultației, vom răspunde cu plăcere întrebărilor tale cu privire la modul în care poți optimiza mai bine contul AdWords și ce strategie ar trebui să implementezi pentru a obține rezultate mai bune.
NU NE CREDE pe cuvânt

Agency with a soul and bright mind

This agency delivers the quality you want from a "boutique". We initially wanted just a full Google Ads audit, to be sure we are good. But we switched to their SEM agency, amazed by the level of the knowledge and the amount of work they put in it.
Nicolla Lantzek @ Albrecht
Servicii: agentie marketing digital · Google Business

Rezultate și performanta maxima

ImpactAds nu doar că ne-a facut audit-ul la site si campaniile de Google Ads, dar au venit și cu propuneri pe partea de SEO, UX si Ads, au preluat și promovarea online, plus site-ul nostru.Rezultatele noastre din online s-au îmbunătățit considerabil. Costul nostru per click s-a redus și, mai important, CTR-ul a crescut și CPA-ul a descrescut.
Rzamek Jaskiesk @ Plovoko (PL)
Servicii: firma promovare online · Google Business

They care about the growth of your company

The guys at ImpactAds have been a great help. They managed to pull together a lot of activities that I had been passing to multiple marketing agencies, improve our page rank, improve our ROI on advertising and organic traffic across Google, and make a number of great recommendations to improve the site. Thanks!
Ben Hoffman @ Tropolino.com
Servicii: Promovare Google Ads · optimizare landing page-uri · optimizare rata de conversie (CRO)
Contact ImpactAds

Vrei mai mulți clienți din online? Te ajutăm noi!

Trimite-ne un mesaj și te vom contacta imediat!

Validation alert   Completeaza campul cu o valoare corecta!

Top 6 greșeli critice descoperite de noi in multe audituri

În peste 500 de audituri Google Ads făcute de echipa noastră, acestea sunt erorile majore.
  • Campanii Google Adwords ne-optimizate: Campaniile Google Ads care nu sunt optimizate corespunzător pot duce la cheltuieli inutile și performanțe slabe. Aceasta include selectarea cuvintelor cheie greșite în potrivirea greșită, utilizarea de anunțuri publicitare irelevante și neutilizarea extensiilor.
  • Cheltuieli ineficiente: Descoperim multe cheltuieli inutile pentru cuvinte cheie care nu se transformă în conversii și nu generează venituri. Aceasta poate fi abordată prin ajustarea bid-urilor sau excluzând cuvintele cheie irelevante. Întotdeauna trebuie evaluat ROI în permanență (return on investment) în luarea acestor decizii critice.
  • Scor de calitate scăzut: Un scor de calitate scăzut poate afecta negativ performanța anunțului și poate crește costurile. Îmbunătățiri importante sunt optimizarea paginilor de destinație și relevanța anunțurilor.
  • Lipsa urmăririi conversiilor: Fără urmărirea conversiilor corectă, este imposibil să măsurați succesul unei campanii Google Ads. Întotdeauna asigurați-vă că urmărirea conversiilor este configurată corect, de la obiective (goal-uri) până la tranzacții.
  • Structură de cont Google Ads slabă: Un cont slab structurat poate face dificil, și consumator de timp, gestionarea și optimizarea campaniilor în mod eficient. O îmbunătățire importantă și ușor de realizat este organizarea campaniilor în grupuri de anunțuri mai țintite și asigurarea utilizării corecte a cuvintelor cheie negative.
  • Ascultarea sfaturilor reprezentanților Google Ads: E o cale sigură spre eșec și pierderi financiare mari. Mulți clienți de-ai noștri au pățit-o. Acum mai mult de 5 ani, sfaturile acestora erau de mare ajutor. Acum, din păcate, au devenit doar agenți de vânzări. E un adevăr știut în industrie, dar puțini îl vor spune.
CLIENȚI PE CARE I-AM AJUTAT SĂ CREASCĂ
ImpactAds este o agentie de marketing digital si Google Ads care ajuta firmele sa isi mareasca afacerea in online.
Birou Bucuresti
Bd Nicolae Balcescu nr 24
Bucuresti
Tel: 0753.069.987
contact@impact-ads.ro
2012 - 2024 © ImpactAds | Toate drepturile rezervate
×
Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Continuând navigarea pe site, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Am înțeles
footer